Natuurlijk kan het voorkomen dat u na uw aankoop erachter komt dat het bestelde artikel niet het juiste is. Om uw bestelling te retourneren kunt u gebruik maken van onze retourprocedure.Â
Bij Onlinekabelshop.nl:
- hebben consumenten een afkoelingsperiode van 14 dagen
- mogen consumenten de bestelling zonder opgaaf van reden retourneren
- worden vooraf via het retourformulier voorgemelde retouren voorzien van RMA nummer binnen 5 werkdagen afgehandeld en terugbetaald
- wordt het door u bij de bestelling gekozen betaalmiddel gebruikt voor terugbetalen
Voorwaarden:
- de afkoelingsperiode van 14 dagen gaat in op de dag dat u de bestelling ontvangt
- alleen bij volledig geretourneerde bestellingen worden verzendkosten betaald bij de aankoop vergoed
- verzendkosten voor het retourneren van de bestelling worden niet vergoed
- bestellingen mogen ook teruggebracht worden in de winkel in Leiden
Belangrijke informatie over het te retourneren product
- u mag gedurende de afkoelingsperiode het product openen en gebruiken
- u mag de verpakking niet meer dan redelijkerwijs noodzakelijk beschadigen*
- u dient het product compleet inclusief handleiding en verpakking te versturen (ook wanneer de verpakking kapot is)
- u dient het product goed beschermd te versturen om schade bij transport te voorkomen*
- u dient de retourzending voldoende gefrankeerd te verzenden
- u bent zelf verantwoordelijk voor de keuze voor de verzendwijze. Bij een pakket kunt u het pakket volgen, bij een enveloppe is de zending niet traceerbaar en bestaat er altijd het risico dat het poststuk zoekraakt. Â
*de waardevermindering bij schade wordt in mindering gebracht op de terugbetaling.Â
Heeft u uw bestelling via Bol.com geplaatst?Â
U kunt uw bestelling die u via Bol.com heeft geplaatst alleen retourneren via Bol.com. Op deze Bol.com pagina vindt u meer info over de retourprocedure van Bol.com
Zakelijke aankopen
Let op! Het herroepingsrecht is onderdeel van consumentenwetgeving en geldt niet voor zakelijke aankopen. Voor zakelijke orders onder € 100,00 kunt u gebruik maken van onze reguliere retourprocedure, voor orders boven € 100,00 dient u eerst contact op te nemen met onze zakelijke afdeling via [email protected]. Onze collega van de zakelijke afdeling beoordeelt of uw bestelling retour genomen kan worden. Voor gangbare artikelen is dit in de regel geen probleem, voor meer bijzondere artikelen kunnen wij uw retouraanvraag weigeren en/of met u zoeken naar een passende oplossing.